Rondleiding tentoonstelling Cobra en Noord-Afrika

Anton Rooskens, Afrika Symbolen, 1958, C/o Pictoright Amsterdam

Zaterdag 11 juni | 14:45 uur | Cobramuseum, Amstelveen

Op zaterdag 11 juni gaat Zenobia naar de tentoonstelling Cobra en Noord-Afrika in het Cobramuseum te Amstelveen. De tentoonstelling toont het werk van kunstenaars uit de twintigste-eeuwse Cobra-beweging die op verschillende manieren in aanraking kwamen met de kunst, cultuur en bevolkingsgroepen van Noord-Afrika en hiervan in hun werk blijk gaven. De rondleiding door de tentoonstelling start om 14:45 uur en is gratis voor aspirant donateurs van de stichting. Toegang tot het museum is op eigen kosten – toegang met museumjaarkaart is mogelijk. Ook bestaande donateurs zijn van harte welkom om zich aan te sluiten bij de rondleiding. Er zal na afloop van het museumbezoek een borrel zijn op een nader te bepalen locatie.

Bestaande en aspirant donateurs kunnen zich aanmelden voor de rondleiding door een mail te sturen naar acquisitie@stichtingzenobia.nl, met daarin het ingevulde incassoformulier indien van toepassing.

U kunt zich aanmelden als donateur van Stichting Zenobia vanaf 25 euro per jaar, voor een periode van vijf jaar. Lees meer over het donateurschap op onze website.