Stichting Zenobia zoekt nieuwe bestuursleden

Stichting Zenobia zoekt vier nieuwe bestuursleden – een voorzitter, penningmeester, commissaris extern en een bestuurslid publiciteit. Mensen met interesse in de geschiedenis en de cultuur van het westen én het nabije oosten, en de ambitie om zich academisch, organisatorisch en qua netwerk te ontwikkelen.

Termijn
De bestuurstermijn loopt van 1 januari 2021 tot 1 januari 2024 en kan eenmalig worden verlengd voor wederom drie jaar. Klik hieronder voor de specifieke vacatures per positie

Interesse?
Ben je nieuwsgierig geworden naar Stichting Zenobia of heb je vragen? Wij beantwoorden je vragen graag en zijn altijd in voor een digitale koffie, ook als je niet direct geïnteresseerd bent in één van de vacatures maar wel op een andere manier betrokken wilt zijn bij (de activiteiten van) de Stichting. Je kunt ons bereiken via info@stichtingzenobia.nl.
Heb jij interesse in een van deze functies? Stuur je reactie (motivatiebrief en CV) vóór 15 juni 2020 naar info@stichtingzenobia.nl o.v.v. “sollicitatie [positie]”.